KRÄFTSKIVAAAAAAA


Tänkte att planen sprack när vädret var som det var men det går att lösa. Har precis dukat klart, städat och fixat mig. Att jag alltid ska vara så snabb?! Trodde allt skulle ta en runt två timmar men klarade mig på en. Jag är så fantastisk duktig. Fast och andra sidan brukar det aldrig vara så att jag sätter på mig en klänning och behåller den på resten av kvällen brukar va några klädbyten innan man är klar haha......Nu är det bara att vänta in brudarna som kommer om 45 min hjääääälp vad ska jag göra tills dess?! Sitta och hoppa för att jag är så taggad?! Jaja har skön musik i bakgrunden. Nu kom jag på en sak, jag kan fixa med maten!

Ps nu sattes farfar remixen på! haha ha en fin kväll för de ska jag tamig fan ha även fast jag har ont i halsen men sånt är livet en alvedon nu så hoppas jag på att överleva kvällen ;)

KÄRLEK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0