Jordens mest tråkigaste inlägg :)

Sitter och äter lyxfrukost just nu, är inte den som orkar göra massa på morgonen men idag blev det ett stekt ägg på mackan och turkiskyoughurt toppad med honung, mums!

Ska snart bege mig mot mormor, hon ska sy upp min klänning som kom från nelly förra veckan :) Kanske blir lördagens klädsel eller vem vet? Imorse när jag vaknade tänkte jag fan ska jag ut och springa idag? Och ne de ska jag fan inte men ska GÅ till mormor heh och imorgon blir de massa dans så får ju röra på arslet lite iaf.

Är förövrigt så jävla taggad på att åka ner till malmö för att dansa och höra avicii spela live.........Fyfan vad mäktigt det skulle vara.. Men vi får se under dagen hur det blir det är massa knas men vill man så löser de sig!

Idag blir de shopping, någon som ska med så är det bara att höra av sig. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0