HEMMA!

Vad ska man säga?! Helt sjuk resa! Har så många minnesvärda minnen från resan! Om jag skulle berätta allt skulle ni få läsa det i flera år. Men vi kan väl säga såhär hur våra dagar såg ut. Upp halv 10 varje dag åt frukost fixade oss inför stranden. Låg på stranden och åt lunch. Efter lunchen gick vi till poolen eller upp på rummet för att sova eller fixa oss. Middag efter de. Gick och köpte lite dricka, tillbaks till den ENORMA balkongen för att föra lite. runt 24tiden gick vi till grabbarna grus och DANSADE OCH SJÖNG i 2 timmar tills de stängde. När klockan blev 2 blev de Blue Moon Bar där vi dansade och sjöng natten lång. MAn landade i sängen ca 5 varje dag. Någon dag tidigare och någon dag senare. Och jag kan nog säga att jag aldrig har slocknat så fort i hela mitt liv som jag gjort den här veckan. HAr aldrig haft så mycket träningsverk i benen en helvecka och jag har aldrig varit så här hes i en vecka!

Vi fick höra att vårt gäng var bland de galnaste gängen de sätt på år. Folk fatta inte varför vi kunde ALLA låtar. Ni kan inte fatta och beskriva känslan där borta! Det är där vi platsar in dansar och sjunger. Inge jävla porrdans eller med n¨gon äckligkille som försöker jucka en bakifrån utan med sina vänner i en ring och ha galet kul!
Tack brudar för en underbar vecka, nästa år igen!

Igår somnade jag i en saknad famn och sov i 14 timmar, vilken känsla! Idag var jag en krigare och JOBBADE! Såhär snygg var jag imorse, ville bara visa hur sliten jag är idag! ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vacker <3

2011-12-03 @ 14:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0