Äckel hals

Stackars er som ALLTID får höra om att jag har ont någonstans eller är sjuk. Hatar verkligen min kropp som verkar ha noll imunförsvar och att jag alltid får ont någonstans. Orkar ärligt talat inte må såhär som jag gör. Detta är verkligen inte en vanlig förkylning utan har så ont i min hals så de stramar upp i käken tungan och öronen. Gör så fruktansvärt ont. Ska åka in imorgon om det inte blir bättre. Trodde verkligen inte att jag kunde ha ont i halsen efter att jag opererade halsmandlarna. Men de senaste dagarna har det varit väldigt tydligt. Klarar inte ens av att hosta utan att börja gråta för att det gör så ont. Idag har det gjort ondast i halsen och fick panik när jag börjar inse att detta känns som halsböld fast i ett tidigt stadie när bölden inte har hunnit växa så mycket....... usch börjar typ gråta när jag skriver dehär... VILL VA FRISK!

Börjar inse att det kanske inte är så sunt att inte motionera någoting alls och att äta skräpmat 24/7. Dags att bli ändring. Säger inte att jag inte får äta skräpmat för de tycker jag bara är bullshit när man inte kan äta en cheesburgare på donken för att det är "skräpmat". Fan ät och va glad du blir inte tjock av en hamburgare om det är de som du är rädd för.. Och nu när vi är inne på detta ämne som är fruktansvärt intressant så skulle man ju kunna fortsätta men de gör jag imorgon eller någon annan vacker dag för det inlägget kommer bli långt och jag tror att jag kommer ha många haters efter de ;)

Skulle gör allt för att orka va ute och dansa med mina brudar nu..........

God natt alla fina, dags för mig att sova....♥

Kommentarer
Postat av: Ste

2011-08-13 @ 03:57:59
Postat av: Steffi*

Krya på dig gumman <3

2011-08-13 @ 03:58:44
Postat av: SOFIE

Är bättre idag men mår fortfarande inte bra tack hjätis <3<3

2011-08-13 @ 15:55:01
URL: http://sofietoughts.blogg.se/
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/august/lordag-dagens-blogg.html#comment

2011-08-13 @ 16:30:22
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0