Varför ska de vara så svårt med designen på bloggen?

Skapade faktiskt en blogg på myshowroom för att jag läste i en blogg att de var så bra, man behövede inga jävla koder för designen osv. Jag loggar in och får se alla dessa kodskiterna så orkade jag verkligen inte. Visst de står mer tydligt där tex "text" osv alla olika kategorier men man måste fortfarande ha dessa jävla koder. Får damp. Varför finns de inte bara någon vanlig där man kan ladda upp vilken bild man vill ha ändra texten själv osv.. DAMP. Åhhhhhhhh mitt fula utseende på bloggen. Får se om jag fortsätter här eller om det bli myshowroom..

Kommentarer
Postat av: Frida

du får säga till om du behövde hjälp :)

2011-04-30 @ 13:04:30
URL: http://beautifulmess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0