Onsdag

Hej bloggen, sitter just nu och har lunchrast. Brukar ha en timmes rast och jag har ca 40 min kvar, har ätit min matlåda. Min egen köttfärssås med spagetti. Medans de andra är där nere och äter en god sallad.....Jaja.

Igår var jag som sagt ledig, åkte och köpte present till kurden! Ska bli skoj på fredag! Annars gjorde jag ingenting speciellt..............

Idag började jag lite senare för att jag var tvungen att gå till syv och prata om min specialidrott, som jag tydligen är avskriven på. Sen fick det bli en promenad till praktiken.

Idag vet jag inte vad som händer, antingen möter jag upp mamma i sollentuna centrum efter praktiken eller så åker jag hem och tar det lungt. Vet inte vad det är med mig men jag är så död så det är sjukt nu för tiden och så är jag virrig, glömmer saker och har mig...kan det kanske ha att göra med att jag inte äter järntabletterna längre....

Ha en fin dag/Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0