Om de dagar ni missat...

Har nästan inte haft tillgång till data någonting och fruktansvärt mycket har hänt. Har alltså inte suttit vid datan.

Kanväl räkna upp lite vad som hänt i punktform

- I fredags var en helt crazy dag på praktiken, var inte på kontoret någonting utan va på föreläsning, handlade,  fotograferade inför en tidning haha! På kvällen var jag bara med tjejerna och chillade.

- Lördag började i stinsen med shopping, köpte en helt underbar kofta enligt mig själv, ni ska få se någon dag! På kvällen jobbade jag på olivehouse.

-Söndag vakande klockan (2?) Var helt jävla död hela dagen, somnade till stockholm till båstad då kan ni förstå!

-Måndag, hade utvecklingsamtal och jag kanske ska utredas för dyselexi? Det är sjukt hur min stavning blir sämmre! Åkte till kista med Steffi, Jessika och Matilda och kolla runt lite. Blev kär i världens finaste hund och ni som känner mig vet att jag hatar djur!!!!!!!!!!!!!!! Efter de tränade jag för första gången på typ två månader och de började med fys....kul...........

Idag har jag träingsverk! Ska träffa tjejerna snart och köpa present till kurden. Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0