Sjuk

Hade en jätte lång sovmorgon imorse men vaknade klockan 8 imorse och svettades och mådde inte alls bra så jag gick upp och sjukanmälde mig eftersom att jag mådde så pass dåligt igår kväll också. Har ätet ipren och vilat hela morgonen och känner mig nästan som en ny person bara att jag har varit snorig i en vecka och om snoret är GRÖNT då brukar man inte må bra va? Eller är de bara en myt? Aja nu fick ni veta att mitt snor va grönt haha! Antar att jag har några läsare som inte känner mig så väl som undrar vad jag är för sjuk människa haha. Men då ska ni veta min vän Steffi, henns senaste inlägg hahahaah!

Har inte så mycket mer att skriva än att här ligger jag och pluggar! HA en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag har för mig att när snoret är grönt så börjar man bli frisk :) men jag är ju ingen doktor så...

2011-04-27 @ 21:20:35
Postat av: SOFIE

SVAR: "Grönt snor" brukar ofta uppträda då en förkylning har på gått under några dagar.



Detta kan ses som ett kvitto på att kroppens immunförsvar har vaknat till och försöker kämpa ner infektionen. Allmänt sett är det nog oftast så att man smittar andra mest de allra första 4-5 dagarna av en förkylning.

2011-04-28 @ 11:18:38
URL: http://sofiestoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0