Måndag

Hej bloggen!
Har inte bloggat för att jag inte har haft tillgång till mig egen dator och när jag haft de så har det varit problem med internet så ja krångelkrångel.

Sitter och är as förkyld eller något liknanden snorar och har ont i halsen.. Tränade inte igår för att jag hade så ont i halsen bara när jag sväljer mat, känns lite små kosntigt med tanke på att jag är van med att ALLTID ha ont i halsen när jag dricka prata och andades typ alltså när jag haft halsbölderna. Men annars leker livet och jag är en glad tjej.

Vet ni varför jag är glad jo för att jag fick bra betyg på mitt nationella samt en annan stor uppgift om anorexi. Och jag som ska utredas för dyselexi så mitt själförtroende höjdes ett snäpp kan man säga. Hiho.

Ska fortsätta med nätbutiken nu som det inte alls är mycket kvar på. Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0