osv.

Halloj bloggen är hemma efter ett besök i huvudstaden. De var ruggigt segt att gå upp imorse pågrund av att jag alltid ligger och vrider och vänder mig när jag vet att något speciellt kommer hända. Så vakande klockan 07.15 och var klar vaken och då kunde jag faktiskt fått sova i ca 1 timme till men ne den timmen ville inte min kropp slappna av så låg och vred på mig. Bussen skulle gå 09.23 och va galet försenad och jag var skit stressad eftersom att vi hade ett tåg att passa osv. Men vi han med allt och allt gick jätte bra, vi var lite rädda för tunnelbanan men den gick utmärkt!

Väl framme på fysiloglab så fick jag göra spiromitri eller vad de heter. Det innebär att man ska blåsa i en grej och sen får dom fram massa svar osv. Sen fick jag cykla på en spinningcykel och man skulle cykla i 6-10 min och jag klarade 4 ½ minuter....hade massa sladdar på mig som satt fast med sugpropp så hade stora märken på kroppen efter.  Sen tog dom massa ekg och blodtryck osv. Ska tillbaks imorgon. Efter besöket lunchade vi och kollade i lite affärer.

Nu sitter jag här hemma och gör ingenting. Ska städa lite och göra mamma glad. Ha en fin dag!

/Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0