Svullen

Dagen har varit jätte bra men lite kall...  har varit ute jätte mycket idag faktiskt!

Vaknade imorse och trodde jag hade fått stryk, jag hade en jätte finne på kinden men över finnet och under ögat så har jag som en blåtira och det är jätte svullet! Alice trodde att jag hade blundat för hårt när jag sov i natt haha älskade unge!


Började dagen med att åka till infra city och lunchade på Upper west, jätte bra mat faktiskt! Sen åkte jag hem igen och var hemma någon timme. Sen gick jag ich hämtade Alice på dagis. När vi ska gå därfrån säger Alice; vet du Sofie, huggormarna har redan kommit fram.. Jag låtsas och hålla med och säger aha vad läskigt ( trodde henne verkligen inte) så går vi vid skogen så står det en pappa och två barn och kollar på något i skogen, jag och Alice går förbi och pappan ropar Alice kolla på huggormarna som ligger där! VAD ÄR DE SOM LIGGER DÄR? Jo en FET jävel och små ormar. Fatta att dom redan har kommit fram! Läskigt!

När jag hade hämtat henne så gick vi till kyrkan för hon hade kör. Vi var en kvart för tidiga och Alice skämdes jätte mycket hahaha! Det ska börjas i tid. Sen följde hon med en kompis och jag gick hem. När ja gkom hem har jag rensat massa papper! Satt in dom i mappar osv.

Nu ska jag göra lite skolarbeten osv, ha en fin kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0