Bio lördag!

Hej bloggen, vilket fint väder det är ute! Man kanske skulle ta och sätta sig ute ett tag eftersom att vårsolen är den starkaste = man blir brun fortare kanske? :)

Igår hade jag en trevlig kväll med tjejerna igen! Vi åt först på donken sen bar hjulen av mot kista där vi såg på bio "Min låtsas fru" den var bra men lite lång tråkig emellan åt. Men asbolut en sevärdig film! Efter filmen var vi ute på äventyr och gled i bilen. Kurdie var näst på tur att ta körkort av mina vänner! Så nu har halva eliten typ haha! Nej men vi var på riktiga äventyr, såg folk i en möbelbutik klockan 2 på natten och vi höll på att skita ner oss. Vi satt på olika parkeringar och chilla sönder haha! Men trevligt var det allt!

Nu ska jag testa det jag fick av pappa, ha en fin dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0