BareMinerals och Proactiv

En sak jag verkligen har mått dåligt över under tonåren är min hy! Har hafft otroligt mycket finnar som jag har skämts för! Men det är aldrig något jag har kunnat göra något åt. Har testat de flersta acne medlena som har funnits alla billiga man kan köpa på apoteket och ica men även produkter som har kostat flera hundra!Men ärligt talat så har ingenting fungerat som man har velat. Jag har haft ett recept utskrivet till mig med acnetabletter men då kunde jag inte svälja tabletter så jag sket i dom och de ät någoting jag ångrar nu i efterhand men jag kunde inte svälja tabletter de lärde jag mig typ i julas.... Bilden nedanför är tagen sommaren 09 tror jag. På sommarna torkar solen ut finnarna och man känner sig fräash men kolla på denna bild, det är sommar och hur ser mitt ansikte ut? HAr iof smink där..Okej ärligt talat så har de varit värre men har raderat dessa bilder med glädje...........

Nu ser jag ut såhär utan smink.. som ni ser så är det mest ärr som finns kvar och enstaka finnar som ploppar upp längligt innan mensen ska komma.... Men ser ni skillnaden? Vissa av mina vänner har kommenterat resultatet och de värmer så jävla mycket att andra faktiskt ser!


Någonting jag verkligen skulle vilja rekomendera är att använda id BareMinerals produkter samt proactiv rengöringsprodukter! Även fast det är otroligt dyrt så är det värt varenda liten krona! Jag har haft brunkräm eller vad fan de heter typ 2 gånger i hela mitt liv! Och har aldrig kännt mig så kladdig i fejjan i hela mitt liv. Man känner sig jätte fräsch när man har mineral produkter. Så ett tips är de någon som ni känner som ska åka till USA be dom köpa ett foundation puder och testa. Jag tror jag har skrivit det förut men jag köpte mitt senaste puder i new york och i höst är de 3 år sen jag köpte de. Så de håller länge!! Berättar

Tänkte visa er lite produkter som jag har men de gör jag i ett annat inlägg! Kanske senare ikväll om jag orkar!

/Sofie


Kommentarer
Postat av: Linnea

Du är ändå alltid fin! :) <3

2011-04-10 @ 22:54:58
URL: http://linsenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0