Torsdag

Hade nationella idag och det kändes skit bra till en början sen när man va tvungen att ta med något från texthäftet så gick det inte lika bra men det var de som jag gjorde fel förra gången så refererade verkligen den här gången så hoppas det blir bra nu då. Gick på ca 2 timmar sen åt jag pannkakor i skolan och sen åkte jag och issa hem. Vi var tvungna att ta av oss jackorna så varmt var de men sen när man gick av bussen blev de kallt :P

Har suttit i Nickes rum i snart 2 timmar och bara fördrivit tiden, städerskan är här och man känner sig så ivägen............. Nu är hon färdig med mitt rum men hon håller fortfarande på att städa nedevåningen.. Så sitter här ett tag till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0