Måndag

Hej bloggen, idag har det varit en chilldag kan man väl säga. Tog en skön sovmorgon i morse. Sov så dåligt i natt så det är sjukt! Kommer till skolan tidigare för att prata med syon och det gick på 1 min sen satt jag i skolan SJÄLV i typ 1½ timme...kul. När vi väl kommer till skolan ska vi bestämma induviduella valen inför 3an. Kul att man fått veta de innan..

Sen bar bene av tills teffi där vi bakade. HAr med mig min kamera överallt och fottade såklart våra bakvärk heh. Men har inte väskan här så ni får se den någon annan dag. Hade träning senare och fan va skönt, frös inte på första gången på jag vet inte hur länge! Det är inte kul att träna men efteråt är så jävla skönt!

Snart börjar BB. Fun! Ska sova ut imorgon för jag är ledig hihi Skriver alltså massor utav inlägg imorgon! HA de! :D <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0