Konstiga tankar...

Halloj bloggen, vilken seg dag! Första dagen det fanns att göra på kontoret typ och den dagen har jag suttit i möte sen 11-16.. så ni kanske fattar att man är seg i huvudet och jag kunde inte låta bli att gäspa på de sista mötet. Men börjar fatta lite mer var det är jag faktiskt praktiserar. Haha låter sjukt!

Ni som känner mig vet att jag HATAR att ha stora uringningar eller för korta kjolar amen you name it! Steffi kan intyga de till ett linne jag hade som jag gick och skämdes över i cetnrum en eftermiddag. Och steffi blev seriöst arg på mig för de! Men att tex vissa av mina vänner har så stora uringningar då ser de typ naturligt ut men de är någoting med mig själv.....

Men idag hade jag på mig ett linne. Som jag inte alls skämdes över utan ett som man knappt ser att jag har bröst när jag bär de haha. Men idag har jag aldrig kännt mig så utittad av en männsika som granskade mig från topp till tå och glodde mig rakt in i ögonen, som drog tråkiga skämt och sa att jag skulle praktisera hos dom nere i källaren osv. Usch det var så obehagligt så jag satt och skaka på sista mötet. Jag känner mig liksom nästan som en hora även fast jag hade jeans linne och en stor kofta över..Det låter säkert jätte töntigt men ni förstår nog inte! Min handledare bad nästan om ursäkt sen när vi gick därifrån och sa att han inte hade alla hästar hemma.. Men endå! Och folk som känner mig vet att jag är ruggigt rädd för psykiskt störda. Drömmer alltid mardrömmar osv efter nått sånt här har hänt. Bara jag ser en uteliggare stå och skrika kan jag drömma nått tokigt om de..Orkar inte de har sovit dåligt i 3 nätter nu :( 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0