Fredag

Har fått sluta tidigare från praktiken hela veckan och då menar jag inte 10 min utan några timmar tidigare haha! Finns alltså inte tillräckligt med uppgifter för mig. Lite synd.. Sitter just nu och äter apelsinchoklad även fast jag inte får äta de men de skiter jag i. Är skit taggad inför ikväll känner på mig att den kommer bli lyckad!

Annars då... jo Steffi kommer och hämtar mig snart. Hon är snäll och kör mig har en liten packning som ska hem till pappa. Påtal om pappa så har jag pratat med honom för första gången sen han åkte och han har köpt allt smink jag bad om och det känns underbart för det var de ända som är tråkigt att lägga dessa pengar på. Sen har han köpt 4 par converse haha sjukt! När han skriver att "vi borde åka hit" så inser man att han är i paradiset med tanke på att han hatar solsemestrar och jag är väl lite mer lik min far när det gäller de, fast jag hatar de inte!!!!!!! Men får damp när det är för varmt och man svettas osv men det är underbart att vara utomlands när det inte är för varmt!. Så man kan ju drömma om att vi åker till USA snart heeh! :D

Nu ska jag inte babbla mer, puss på er! Ha en fin kväll! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0