Den blåa klänningen

Måste bara berätta om en liten rolig sak som hände igår. Igår morse kom jag på att jag hade ett presentkort på 200kr på nelly som jag måste utnyttja innan april är slut. Så jag klicka runt och hitta inte så mycket i min smak men så hittar jag en söt klänning som jag tänkte beställa och så skriver steffi efter någon timme. "Tycker du jag ska köpa?" så skickar hon en länk på exakt samma klänning. Är det inte sjukt när det finns 749 festklänningar och vi väljer exakt samma.

Men eftersom att båda vi inte gillar att ha lika dant när man är i samma umgänge så var jag snäll och sa att hon fick köpa den. Det finns ju mycket annat snyggt men vad är oddsen liksom haha? :D


Kommentarer
Postat av: steffpeff

älskling, du vet att du får låna den när du vill! <3

2011-04-28 @ 16:27:13
Postat av: SOFIE

söt :) <3

2011-04-28 @ 19:38:26
URL: http://sofiestoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0