Bilder är väl allt trevligt

Jag orkar verkligen inte skriva har haft de jobbigt idag på fysiologlab så lägger upp massa bilder..

Måste bara påpeka att är de inte sjukt bra väder om vännerna plockar upp en i en cab? Så jävla nice! Underbara vår!

Är helt kär i steffis tautering på foten! Man ser den inte så bra men snygg är den! Sen vet jag inte om jag blev allergisk mot katten... har snorat igår och idag eller de kanske är pollen som börjar komma. Det visar sig om det håller i sig eller ej. Bara för de måste jag börja använda mina mediciner nu när jag ska hem till kattägare! :D

Här ser jag ganska glad ut men de kan man inte säga att jag varit precis efter mitt läkar besök idag. Det var riktigt jobbiga tester jag gjorde idag så jag har haft hjärtklappning och skakat fram tills nu och nu är klockan 19.. Kan berätta mer någon annan dag nu vill jag bara ligga ner och inte prata eller andas.... Har ett tryck över bröstet som gör ont när jag andas..

Idag smakade jag en calzone (förlåt när jag hör ordet calzone tänker jag på issas ollade pizza hahah!) Men som sagt samkade denna idag, ser inte så trevlig ut på bilden men den var skit god! Det är calzone med kebab i. Mums skit god, bättre än billys. Och de tar 2½min i micron, testa om ni är lika duktiga som mig på att sätta på micron :D

Den här veckan har jag för första gången sedan i julas tror jag tvättat håret på morgonen, det innebär att jag måste föna håret och sliter mer. Men fan så fint håret blir! Föresten klippte inte jag mig i februari? Känns långt igen! Men kanske dagt att klippa sig en gång till innan sommaren eftersom att efter sommar brukar man oftast få klippa en hel del pgr av solen osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0