Turn Around

När man inte är hemma och ska klicka sig in på bloggen så ser man självklart att de är fel stavat på "thoughts"  har glömt ett h men vet ni vad jag skiter i de och livet går vidare. JAg kan inte engelska och det är någoting jag skäms över.. Men varför jag stavade fel är för att jag visste att de stavades så men måste ha glömt ett h bara. Så glöm inte de att ni inte behöver skriva rätt haha. För jag satt ett bra jävla tag i söndags när jag kom hem till mamma och sökte och sökte men hittade den inte haha!

Missade precis bussen imorse, fick stå ute och vänta och de var svinkallt. Min hals mår inte bra utav de alls! När jag kom till skolan så var de redovisning och de gick bra kändes de som, nervöst som vanligt bara.. Annars har skolan flytit på bra. Ska snart göra min uppgift som vi fick idag istället för att ha lektion imorgon på morgonen. Klagar inte! Har sovmorgon till 13.10 imorgon och har prooov! Men de kommer gå bra hoppas jag! :D

Ni får ha de så bra och dagens låt är självklart; Flo Rida – Turn Around [5,4,3,2,1]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0