Japp då vare en ny blogg.

Sådär nu får de flesta som de vill. Jag skriver utan att min design är fixad. Ska fixa kategorier och allt sen men de får vänta.

Har precis suttit och läst bloggar och kollat på olika klipp. Såg Daniel Paris sitta och säga att allt inte är på riktigt att de nästan bara är fejk haha pratar så klart om ung och bortskämd. Pinsamt att leka så äckliga. Att man leker att man är så som person, om jag hade varit så som person så skulle jag skämmas, skulle inte vilja visa hela Sverige hur pinsam jag är. Visst jag kan inte sätta på en tvättmaskin, vet inte vad man kan tvätta med vad osv. Men som sagt de är ingenting jag är stolt över utan skulle va så stolt över att faktisk kunna de. Menmen livet leker inte bara för att vi är unga och bortskämda.

Nej hurre ni, ni fick min första åsikt i bloggen, Puss på er!


Kommentarer
Postat av: steffi

Vissa personer är inhyrda till programmet som skådespelare t.ex. Jean-Pierre ;)

Gillar att du börjat blogga. Hoppas bloggen blir riktigt chill!

Puss!

2010-11-25 @ 21:53:31
Postat av: SOFIE

Jamen precis! Tack även jag hoppas att den blir chill! Puss. Tack för din fina kommentar!

2010-11-27 @ 11:52:42
URL: http://sofiestoughts.blogg.se/
Postat av: Julia

GO FOR IT SEXI-GIRL-hp09 !!!!!!!!

2010-11-27 @ 15:26:43
URL: http://juliasantamaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0