Dirty Situation

Som jag skrev i den förra bloggen så ville jag skriva om musik, men tänker inte skriva om de utan lägga upp låtar i nästan varje inlägg hihi. Har uppdaterat min spellista idag på spotify och fyfan va bra låtar de rullar in nu i höst/ vinter. Känns som att vi kommer ha lagom med låtar att dansa till i år. Inte lika kaos som förra nyår (hahah förlåt men den som hade skapat spellistan visste nog inte vad musik va usch!).

Helgen har varit lugn, spelade första cupen för iår i fredags. Gick inte bra alls. Senare på kvällen så kom Julia Issa och Kurdie hit och spelade lite drickspel och kollade på film. Somnade direkt efter att de hade gått och de behövdes. Vaknade vid tolv och tog de lugnt hela dagen. (chilla) På kvällen bar de av till steffi och där chillade vi galet när dom skulle skjutsa hem mig var de kaos. Hahah fyfan va jag garva hela vägen!

Nej hurre ni, nu ska jag städa mitt rum och sedan bege mig mot mormor för att äta världens godaste mat. Sen hem och sussa hos mor min!

Mohombi – Dirty Situation  <--länk till Spotify


Kommentarer
Postat av: Julia

skööööööööööööööön

2010-11-28 @ 22:45:42
URL: http://juliasantamaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0