Yeah 3x

Satt och prata på sista lektionen om QP på donken fyfan va gott köttet är! Niklas ska snart på hockey och då ska jag och pappa åka och köpa donken till mig. Han ska på julbord.. Efter de ska jag vara barnvakt någon timme till mina favoriter.

Skolan är för chillig nu alltså. Har typ ingenting kvar känns de som. Men endå är de massor som ska in Psykologin, specialidtotten, några ämnen i handel, svenskan, religionen osv.. men blir klar med de mesta imorgon så de är skönt.

-
Skrev aldrig färdigt inlägget utan åkte till ishallen och lämna nicke och köpte donken på hemvägen. Krockade med en buss också. Eller den körde in i oss från sidan.  Så nu är inte bilen vit längre utan röd som en sl buss! Haha skämt och sido. Ska snart bege mig mot mina fina grannar och kusiner för att passa dom ett tag. Ska bli kul.

När jag kommer hem får ni ett inlägg om musiiiiiiik :D

Nelly Futadols – Yeah 3x Kan någon förklara för mig varför de står att det är Nelly Futadols som sjunger låten? De skriker Chris Brown om den? haha jaja den är lika bra även fast de inte står chris Brown!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0