Nästa inlägg kommer de gamla bilder! :D

Startade precis min gamla data så nu är de dags att föra över alla bilder därifrån till hårdisken. Fattar inte att jag tyckte den datan va snabb ett tag haha. Den är så fruktansvärt seg. Får verkligen damp på hur seg den är! Annars idag ahr jag sovit typ till 1 har sovit jätte dåligt i natt beroende på olika anledningar..

Om en timme ska jag hem till mormor och morfar och äta rester från julbordet. Sen funderar jag på att kolla på allt för min syster. Mamma hade hyrt den och har inte sett hela den.

Imorgon ska jag och Lilli åka och kolla in rean. Någon som vill hänka av tjejerna? :D

Har inte någoting viktigt att säga egentligen. Ville bara att ni skulle veta att jag levde osv. Haha nej men ärligt talat så läser jag massa bloggar dessa dagar och de tråkigaste som finns är ingen uppdatering alls.

/Sofie

Kommentarer
Postat av: Julia

JAG ÄR PÅ :D vart ska vi?

2010-12-26 @ 22:55:44
URL: http://juliasantamaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0