Welcome To Paradise

Har varit så trött hela dagen, höll på att somna på en av mina två lektioner. Somande nästan på tåget till stan och nu! Nej men hela dagen har varit plågsam när de gäller trötthet fråga mig inte varför för jag såg ca 8 timmar. Men ibland orkar inte kroppen helt enkelt. Ska till läkaren på måndag och ta massa prover för att se vad de är för fel på mig samt astma test. På måndag är vi lediga i skolan så de blir en lång helg eller man kan säga att lovet resan har börjat tycker jag. För vi ska bara lyssna på rektorn i aulan på tisdag sen slutar vi.

Idag har jag först varit i skolan sen följde jag med steffi till någonstans och lagade hennes telefon. Det gick bra, de tog en kvart sen åkte vi vidare mot väsby, träffa kurden i centrum sen fick jag skjuts av steffis mamma hem. När jag kom hem packade jag mina grejer för att bege mig mot far min. Så nu sitter jag här i min ensamhet och dricker cola och äter chips och kollar på gladiator. Funderar på att sussa direkt när den är slut. Är så sjukt trött.

Ha en bra fredagskväll! /Sofie
Nu när paradise hotel är slut så kan vi väl lägga upp den låten. Man hör hur dålig hon är som sjunger, de låter "b" men melodin och allt är skönt tycker jag :)

Miss Sofy – Welcome To Paradise (Radio Edit)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0