Firework

Oj vilken sorglig dag idag i skolan. Alla lärare hade gråten i ögonen genom lektionerna och flera elever och elever som gått ut för många år sen var i skolan för att sörja att våran va de nu är har gått bort. Så de var minnesstund i skolan men jag klarar inte av sånt när man ser hur ledsna alla är så vi satt i bibblan och försökte plugga och pratade om väsby skvaller. Hahah vilken skön blogg! Säger man tills de kommer någonting om sig själv haha. Men tror inte jag har någonting kul om mig själv faktiskt fast och andra sidan så kankse de står att jag har fett hår, vem vet. Det tycker inte jag är något skvaller för de första det är mer ett påhopp mot den perosnen och för de andra är man inte intresserad av de haha. Okej om saker är sanna eller saker som de ryktas om men inte folks utseende de är inte okej. Men en sak borde de vara att kommentarerna skulle publiceras så man kan försvara sig om de står helt fel saker. Men annars en bra blogg, men saker som står i den (en del av sakerna) visste man innan. Har man gjort de otroliga misstagen i bloggen så tycker jag att man får skylla sig själv.

Jag ångrar många saker i mitt liv, vad man kunde gjort annorlunda och vad man inte hade behövt göra alls.. Men saker och ting har hänt..

Katy Perry – Firework




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0