Addiction

Det här med att blogga är det min grej? Känner mig mest som en pajjas som skriver skit ointressanta saker haha. Men som sagt, ingen är tvingad att läsa. Men en blogg är skit bra att avreagera sig på haha. Man får ur sig allt hat men även sina känslor och annat som man har inom sig. Menar inte nu att de tidigare inläggen haft något med de att göra utan de är bara min vardag.

Ska fråga Sabbe imrogon om hon kan fixa min design. Skulle försöka igår men kände att de är fel område för mig. Haha min otroligt korta stubin var väldigt kort. Haha! Men vill inte ha något speciellt bara en header eller vafan de heter och annan bakgrund. Så de blir väll en lite förändring bara.

Idag hade vi endast en lektion och det var ett prov i publischer, gick väl sådär men ett g iaf :) Ska hjälpa mamma lite med maten nu. Sen blir de Maria Wern som börjar vid nio! Kanske hinner ner och solar också.

Puss på er!
Varje gång jag skriver ett inlägg och ska publicera en låt så är de så jävla svårt att välja men jag tar några godingar varje dag. Hon gjorde de toppen med You & I och nu jävlar är de en ny goding. Nu har de börjat spela hennes nya låt på radion såjävla bra! :D Man kan inte tänka sig att hon är dansk va?
Medina – Addiction (Radio Edit)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0