Resuscitate Me

Haha ni är läskiga. Vilka läser egentligen bloggen även fast jag inte skriver? ska iaf börja blogga oftare. Den ni ;)

Hade studiedag igår och den tillbringade jag i sängen hela dagen nästan. Mådde inte bra alls. Och idag känner jag mig sådär. Men är i skolan iaf. Hade precis prov och de gick bra. Var lite orolig igår att jag itne hade böcker hemma. Men man fick ha boken på provet. Och de va till och med frågor som man itne behövde boken till. Man tror ju ofta att de är svårare frågor när man får ha boken men icke :D

Sitter och väntar på Sabbe som är segast på prov som vanligt.. Sen ska vi tjejer gå och äta i Vilundas lyxmatsal! YEHA! :D:D:

September – Resuscitate Me - Buzz Junkies radio edit





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0