Only One

Halloj bloggen har varit i stinsen hela dagen idag med kurdie. Hon hittade massa saker medans jag inte hittade ett piss eller jo ett par skor som jag la undan, åkte sen med mamma tillbaka till stinsen med mor och köpte då ett par skor som jag förövrigt ser att Frida har fått i julklapp. Hoppas du inte grinar för de, för hade ingen aning! (inte bra att missa att läsa bloggar en dag!) Sen åkte vi till centrum och jag hittade mitt älsakde halsband som jag letat efter i kista och stinsen eller Julia hade köpt ett lika dant fast svart på new yorker och jag leta och leta men de fanns inget kvar i den färgen jag ville ha.. så jag frågade hon i kassan och vad fanns i kassan? Jo de sissta halsbandet i hela butiken! Om jag var överlycklig! :D



Igår så var jag i kista med Julia, Lilli och Frida. Vi shoppade bland alla galningar. Det va inte ens kul när d va så mycket folk men fynd de gjorde vi. Jag köpte en tjocktröja, en stickad tröja och ett par typ skinbyxor och små saker :D:D

Nu ska jag kolla om de finns något vettigt på tv. Hare bra! :D

Hype Jones – Only One - Radio Edit


Kommentarer
Postat av: Frida

haha söt, klart du kan ha likadana dojjor som mig :P

2010-12-29 @ 18:18:59
URL: http://beautifulmess.webblogg.se/
Postat av: SOFIE

Bra gullis :D

2010-12-30 @ 16:45:13
URL: http://sofiestoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0