More

I julklapp fick jag pedikyr i 80 min så idag har jag varit och fått fina fötter behövs verkligen med tanke på mina fotbolls fötter.. På tal om fotbolls fötter så ska jag spela cup den 6 Januari tror jag de ska bli super kul. När jag avr och fixade fötterna så fixade tjejen bryna på mig också så det känns skönt att äntligen få tillbaka någon form haha!

Imorgon är de nyårsafton det ska bli super kul! Bara för att jag in te kan gå in på mina bilder får de bli en bild från arkivet haha på tal om fotboll i inlägget så passar väll bilden bra ;)


Usher – More - RedOne Jimmy Joker Remix

Åh jag bara älskar denna låt. Riktig musik orgasm på den! Fattar inte varför dom inte uppmärksamar folk om sånna här låtar tidigare? Låten har funnits i över ett år och blir poppulär nu? Knaaaaaaas



Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0