Mirrors

Hej bloggen var några dagar sen jag skrev. Har inte hänt så mycket mer än att nu är två av mina vänner i Thailand men jag är inte avundsjuk alls... Haha jo är jätte avundsjuk faktiskt. Var 14 minus idag! GAAAAAh va kallt det är. Fick jullov idag, det var skönt.

Igår var vi lediga ochdå var jag hos doktorn typ halva dagen. Fick veta varför jag är så trött hela tiden och de är för att jag har för lite järn (stavas de så?)i kroppen. Så ska käka järntabletter i tre månader. Så det var skönt att få veta de, alltså att man kan göra någoting åt de. Sen efter nyår så ska jag göra astma test också.

Har inte så mycket att säga faktiskt så jag avrundar här /Sofie

Natalia Kills – Mirrors


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0