Makes Me Happy

Halloj bloggen, skönt att julen är över, visst är de mysigt och sådär men fyfan va seg dag! Vi firade den hos mina sysslingar tvärs över gatan och de var jätte trevligt. Hade inte önskat mig någonting så fick pengar, pressentkort och andra små saker. Idag skulle niklas på jakt efter massa data saker på rean så vi åkte till elgiganten i sollentuna där de var proppat med folk men han hittade inte de han ville ha så vi åkte till media markt eler vad de heter och där va vi INTE ensamna.. fyfan har nog aldrig sätt så mycket folk i en och samma butik. Alla var som djur. Trängde sig i kön, knuffades osv. Men jag hittade en extern hårddisk som jag ska lägga över alla bilder på. Man vet aldrig när datan inte pallar mer. Så det var en bra investering.

Ska snart hjälpa pappa med maten (äter inte en tugga till julmat! Så ska man äta rester hos mormor imorgon..)

Kanske skriver något roligt senare. Puss puss! Hoppas ni hade en bra julafton igår föresten!

En låt som jag är helt fast vid älsakr den! Älsakr hesa röster!

Matt White Band – Makes Me Happy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0