Lite om allt möjligt

Imorgon är denna veckan slut. Har ingenting kvar typ förutom två uppgifter i mina inviduellaval. Så de ska jag göra senare ikväll. Då är den här terminen över. Är glad att jag har kämpat lite mer de sista månaderna i skolan med tanke på resultaten på de senaste proven och uppgifterna. Men mindre glad på min svenska lärare.. Menmen. Fick veta att jag inte fick praktikplatsen på H&M i kista i vår, de tar inte emot praktikanter i 3 veckor. Men har den platsen bokad i trean och de är skönt. Ska försöka fixa någon praktikplats närmare väsby då när de bara är tre veckor eller fem egentligen men halva veckor.. Eller ska man kanske testa att jobba på ett kontor för att testa på? Hm ska tänka på de.

Annars då, livet leker? Här är livet prima Klockan är 15.40 och det är bläck svart ute. När jag kom hem från skolan idag så var städerskan här och jag tycker de är så läskigt att prata när man inte förstår henne och inte hon mig. Men nu är de fint här med. Måste köpa någon möbel till mitt rum till mamma. Ser så tomt ut. Så de ska fixas!

Igår var jag i stan med Steffi hon skulle lämna in sin mobil på lagning och jag shoppa lite julklappar. Fick de klapparna klara så de är skönt. Ska köpa de sista på söndag med mamma.

September – Baksmälla  <-- Nu har baksmälla kommit till spotify! :D

Älskar den här låten den är gammal men endå! :D

New Kids On The Block – Click Click Click


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0