Julafton

God Jul alla fans. Sitter i köket och har just avnjutit en god frukost tillsammans med HELA min familj. Det var mysigt. Älskar julskinka på mackan, de bästa som finns på julen! Jag är inte riktigt någon jul männsika tror jag. Gillar julmat, men de har blivit för mycket nu redan innan jul tycker jag.. Det är mycigt med de varma röda färgerna och de är trevligt att träffa släkten. Och få paket. Men annars tycker jag att detta är en tråkig dag, nu när man blivit äldre. När man var liten var de en annan sak. Då trodde man på tomten och fick massa leksaker som gjorde en lyckligare än någonsin. Ne hurre ni ska snart hem till pappa för att slå in den sista julklappen sen ska jag fixa mig och sen går vi över till grannen (sysslingarna) och firar våran afton.

Orkar inte lägga in någon låt för sitter på mammas dator och den är inte min bästa kompis!
Ni får ha en fin julafton allesammans puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0