I'm Not Ready To Make Nice

Blev inget musik inlägg igår. Får bli en annan dag. Är as sur just nu. Hade gått ut och allting för att vara den enda i klassen typ som skulle gå på svenskan. Så är jag typ 2 meter från busshållsplatsen och hör inte bussen för jag har musik i öronen åhhhhhhhhh! Så får vänta en hel timme på bussen så skiter jag i svenskan och gör den hemma. men ska vara i skolan till 11 för ska göra klart min och Sofies religion och så ska vi luncha hihoo.

Igår så var jag barnvakt åt mina små trollungar. Alva hade en kompis som hon var med och jag fick va med Alice. Vilken härlig unge! Vi målade naglarna, fixade hennes hår och ritade. Sen festade vi till de mitt i veckan med glass och chokladsås, mums!



Jag har inte alls följt med iår (som alla andra år haha) Men innan Minnah åkte ut hörde jag henne och trodde hon skulle vinna! Men som jag förstår de rätt så har hon åkt ut och in igen? så hon står i finalen? Isånna fall är de väll Jay och Minnah i finalen och fyfan vilken final! :D Sitter och lyssnar på den här låten hela tiden! Så grym när de blir hest åhh rysningar!

Minnah Karlsson – I'm Not Ready To Make Nice


Fanns ingen bra kvalitet på videon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0