Baksmälla

JAG BARA MÅSTE göra ett inlägg tre sekunder efter jag har publicerat de andra! För jag kan inte låta bli att skriva mitt inlägg som jag skulle göra igår.

Igår hörde jag "baksmälla" när vi precis hade blivit påkörda. Och fyfan va dom får till de. "Så mycket bättre" tycker jag egentligen är ett riktigt program för vuxna. Men fyfan va bra. Petter och Petra får till de så jävla bra i alla låtar. Sjukt! Nu har jag bara kollat på ett pogram av så mycket bättre. Men tack för att dom gjorde de annars skulle vi aldrig fått höra september sjunga mikrofonkåt eller höra petter sjunga stockholm i mitt hjärta.

Nu vet jag inte om Baksmälla är från så mycket bättre men sätter ett finger på att de aldrig hade gjort låten om inte så mycket bättre fanns.


Musikorgasm!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0